Webtrends

Webtrends

 

Webtrends Dijital Deneyimleri Dönüştürüyor

Çözümlerimiz ve hizmetlerimiz her müşteri için, her yerde ve her zaman harika dijital deneyimler yaratıyor.

Webtrends, şirketlerin dijital pazarlama başarısını desteklemek üzere müşteri verilerinden yararlanmalarına yardımcı olur. Yenilikçi teknolojiyi güvenilir ve yaratıcı danışmanlarımızla bir araya getiren çözümlerimiz, eyleme geçirilebilir içgörüler sağlayacak, müşteri bağlılığını artıracak ve geliri yükseltecek şekilde tasarlanmıştır.

Dijital olgunluğun tüm seviyelerindeki şirketlerle ortaklık yapar ve analitik, hedef kitle segmentasyonu, akan veri sunumu, yeniden pazarlama, çevrimiçi test ve hedeflemenin yanı sıra arama ve sosyal pazarlama alanlarında çözümler sunarız. Microsoft, KLM Royal Dutch Airlines, Kimberly-Clark, HSBC, Marks & Spencer, npower, BMW, Toyota, The Telegraph, Lastminute.com, Mindjet ve daha pek çoğunun da aralarında bulunduğu yaklaşık 2.000 küresel markayla yakinen çalışıyoruz

Dijital Ölçüm

Mobil, sosyal ve çevrimiçi ortamlarınızda aktif tüketiciler varken kendinizi verilerin altında ezilmiş hissetmeniz çok kolaydır. Her dijital kanaldaki müşteri faaliyetini gösteren birleştirilmiş bir analiz panosunu içeren Webtrends Multi-Channel Measurement ile odaklanmanızı sürdürebilirsiniz. Webtrends uzmanlarından oluşan bir ekip, sonuçlarınızı yorumlamanıza ve bunları size uygun bir ölçüm stratejisine dönüştürmenize yardımcı olacaktır. Bu analizden fazlasıdır. Bu, müşterilerinizin tümü için ilgili deneyimler yaratabilmeniz için tüketici davranışlarını anlamanıza yardımcı olan hepsi bir arada bir çözümdür.

Daha az varsayım kullanın, daha fazla müşteri kazanın.

Teknolojiler yeni ve sürekli değişiyor olabilir ama bazı şeyler hiç değişmez. Markanıza müşteri çekmek için yatırım yapmalısınız. Ayrıca dijital yatırımların karşılığını da almalısınız. Çok kanallı analizlerimiz size her ikisinde de yardımcı olur. Ölçülebilir veriler ve bunları dijital kanallarınızdaki müşteriler için harika deneyimler yaratmanıza yardımcı olacak bir şekilde analiz edebilme yeteneğini elde edersiniz.

 

Çok Kanallı Analizler Aşağıdakileri Mümkün Kılar:

  • Dijital dönüşümleri ve geliri artırmak. Bir ölçüm stratejisi, müşterilerinizin tümüyle bağlılığı artırmak için daha ilgili içerik oluşturmanıza yardımcı olur.
  • Müşterileri motive eden şeyi daha iyi anlamak. Müşteri faaliyetlerine ilişkin büyük resim, dijital kanallarınız arasında yeni ilişkileri ortaya çıkarabilir.
  • Başarınıza adanmış uzmanlarla çalışmak. Yalnızca ayarlama yapmanıza yardımcı olmakla kalmıyoruz. Değişen pazarlama hedeflerinize ve müşterilerinize uyumlu kalacak bir ölçüm stratejisi tasarlamanıza ve yönetmenize yardımcı oluruz.
  • Kolayca ve güvenli biçimde ölçekleyin. Toplayabileceğiniz veri miktarında hiçbir limit yoktur. Çoklu kanal ölçümü her büyüklükte şirkette sorunsuz işler ve herhangi bir dijital kanalda hacim dalgalanması olduğunda kolayca adapte olur.
  • Verilerinizin kontrolünü tutmak. Onlar sizin; bizim değil. Analizleri, e-posta ve CRM gibi diğer pazarlama inisiyatiflerinize kolayca entegre edin ve kampanya ayarlamalarını hızlı biçimde yapın.

Ürün bunları içerir:

  • Multi-Channel Measurement
  • Heatmaps
  • Webtrends Streams
  • Website Measurement
  • SAP Integration
  • Collaboration Measurement
  • Social Measurement
  • Mobile Measurement

Dönüşüm Optimizasyonu

Dijital kanallardaki müşteriler için ilgili deneyimler oluşturun

Değerli müşteri deneyimleri markanızın çevrimiçi başarısını tanımlar. Peki müşterileriniz için "kusursuzluğu" tanımlayan nedir? Webtrends Dönüşüm Optimizasyonu çözümleri, müşterilerin ne istediklerini ortaya çıkarmak için teknoloji ve uzmanlığı bir araya getirir ve tüm dijital kanallarda ve yolculukları esnasındaki her noktada kişisel olarak değerli içerik sunar. Markanızı, her dijital etkileşimde kişiye özel bir deneyim sağlayan bir marka olarak tanıttığınızda, daha fazla müşteri sadakati (ve daha fazla dönüşüm) yaratırsınız.

Optimizasyon çözümünde öne çıkanlar

Anlıyoruz: Söz konusu kâr haneniz olduğunda bir öğrenme eğrisi için zamanınız olmaz. İşte bu nedenle uzmanlar yönetimindeki çözümümüz başarılı optimizasyon programları oluşturmanıza yardımcı olur.

  • Uzman yönetiminde yaklaşım Uzmanlardan oluşan ekibimiz başarıyı sağlamak için sürece rehberlik yapar.
  • Hızlı sonuçlar. Uzmanların web sitesi optimizasyonunda kullandıkları patentli çok değişkenli sınama ve A/B sınama teknolojileri hızlı işler ve böylece planınız yıllar yerine haftalar veya aylar içerisinde uygulamaya girer (ve sonuç vermeye başlar).
  • Basit entegrasyon. Tek satırlık bir JavaScript veya bir açık API ile esnek uygulama, entegrasyonu kolaylaştırır.

Ürün bunları içerir:

  • Mobile & Social Optimization
  • Online Testing
  • Targeting & Segmentation
  • Optimization for Retail
  • Optimization for Travel
  • Optimization for Finance

Kampanya Optimizasyonu

Ücretli arama ve sosyal kanallarda bir kampanya başlattığınızda bir yaşayan bir şeye benzer. Onu izlemeli, onunla ilgilenmeli ve onun başarıya ulaşması için rehberlik yapmalısınız. Webtrends, işletmeniz ne kadar büyük ölçekli olursa olsun tüm bunları kolayca yapmanıza yardımcı olan çözümler sunar. Küresel reklam bütçenizi, kampanyanızın desteklediği iş hedeflerinden sapmaksızın ücretli arama ve Facebook reklamlarında sınayabilir, hedefleyebilir ve optimize edebilirsiniz.

Başarınıza adanmış uzmanlarla çalışın.

Yalnızca Kampanya Optimizasyonu çözümlerinizi oluşturmanıza yardımcı olmakla kalmıyoruz. Kampanya stratejisi, anahtar kelime üretme ve genişletme, raporlama, kreatif, kopya ve performans gözden geçirmelerinde de yardımcı oluyoruz.

Kampanya Optimizasyonu Çözümleri size nasıl yardımcı olur?

  • Arama Motoru Pazarlaması
    Onbinlerce anahtar kelime ve pek çok ağa yayılan verimli bir arama stratejisi oluşturun. Kampanya, grup ve anahtar kelime kreatif tasarım ve kopya oluşturma konularında yardım alın.
  • Facebook reklamları ve kampanyaları
    Reklamları hedeflemenize, rotasyonlar ayarlamanıza ve bütçe takibi yapmanıza yardımcı olan tek bir ara yüzle Facebook optimizasyonu kolaydır.
  • Reklam-Harcama Optimizasyonu
    Hangi mesajların işe yaradığını ve müşterilerin reklamlarda ve arama sonuç sayfalarında neler istediklerini anlamak için sınama ve hedefleme özelliğini kullanın ve ardından kampanyaları hızlıca ayarlayın.

Ürün bunları içerir:

  • Facebook Kampanyaları
  • E-postayla Yeniden Pazarlama
  • Facebook Reklamları
  • Reklam Harcaması Optimizasyonu

İşbirliği Optimizasyonu

Kurum içi sosyal ağlarınızın ticari değerini keşfedin

"Sosyali nasıl ölçeriz?" Bu genellikle markaların müşteriye yönelik sosyal programları ile ilgili olarak sordukları bir sorudur. Ancak bu soru kurumsal sosyal ağlarınız için de geçerlidir. Kolayca iletişim kurabilen ve işbirliği yapabilen çalışanlar daha mutlu, daha bağlı ve daha üretkendirler; bu da sizin kâr hanenize yansıyacak bir avantajdır.

Webtrends for the Social Enterprise, çalışanlarınızın nasıl işbirliği yaptıklarını, nasıl paylaşımda bulunduklarını ve işlerini daha iyi yapmak için önemli gördüklerini nasıl paylaştıklarını ölçmek için ihtiyacınız olan analizleri sağlar. Birlikte en iyi nasıl çalıştıklarını ve bu bağlantıları verimliliğe ve yenilikçiliğe nasıl kanalize edeceğinizi anladığınızda, kurum içi iletişim çözümlerinizi onların güçlü yönlerine uygun hale getirebilirsiniz. Sonuç; çalışanlar arasında daha anlamlı iletişim, istenen içerik, uzmanlık ve bilginin ortaya çıkarılması ve genel olarak daha yüksek bağlılık ve organizasyona pozitif etki.

Webtrends, kolay entegrasyon ve zamanı hızlıca değere dönüştürmeyi sağlamak için, Jive, Sitrion (eski adıyla NewsGator), Microsoft SharePoint ve diğer kurum içi iletişim ve kurumsal sosyal sağlayıcılarla güçlü ortaklıklar kurmuştur. Birlikte daha bağlı, işbirlikçi ve yenilikçi bir işgücü sağlayabiliriz.

Webtrends for the Enterprise Social aşağıdakileri mümkün kılar:

  • Ölçmek
    Çalışanlar arasındaki kurumsal sosyal faaliyeti değerlendirmeye yönelik veri kaynaklı bir yaklaşım benimseyin
    Çalışanların önemli şirket varlıklarını paylaşmak, tartışmak ve geliştirmek için çalışanların tercihlerini anlayın
    Kurumsal sosyale sürekli yatırımın karşılığını alın
  • Tanımlamak
    Güçlü kullanıcılar, departmanlar ve insanların dahil olduğu tartışmalar
    Daha fazla bağlılık, verimlilik ve memnuniyetle sonuçlanan sosyal etkileşimler
    Organizasyona değer katan kurum içi ekipler arasındaki bağlantılar
  • Strateji Kazandırmak
    Temel performans, taktik hedefler ve başarı ölçümlerine yönelik stratejiler oluşturun
    Çalışanlar ve ortaklar, müşteriler ve toplum arasındaki etkileşim noktalarını ölçün ve optimize edin
    Yeni çalışan etkileşim noktaları oluşturun ve sonuçta ortaya çıkan kurum içi bağlılık ve işbirliği ile ölçülebilir ticari değer arasında bağ kurun

Bunları içerir:

  • Sharepoint for Internet